Ez a gyűrű

 2010.11.12. 15:31

Bocsánat, hogy egy hónapja nem jelentkeztem, de bővült a családom. ;-)

Ez nagyjából meg is határozta az irányt. Nincs túl sok energiám magammal foglalkozni. Egyedül arra figyelek oda, hogy minden reggel ússzak, továbbra is.

A gyűrű továbbra is reggel szinte zárt, délben szűk, estére tágul.

De volt értelme az ötödik szűkítésnek, mert este lényegében nem figyelek oda az evésre, de a súlyom mégsem nő. Sőt, talán csökken is, de lehet hogy csak normális keretek között ingadozik.

Mindez számokban:

23-24 kilóval nyomok kevesebbet, mint év elején. Mindezt sok úszással és minimális diétával értem el, úgyhogy a gyűrű hatása egyértelmű.

Ám az is egyértelmű, hogy a nagyobb mértékű fogyáshoz diétára, önmegtartóztatásra is szükség van. Érdemes lenne összegyűjtenem rá a megfelelő mennyiségű akaraterőt, mert a fentiek alapján valószínűleg nem lépne fel a jojó-effektus.

A gond ezzel az, hogy ex-élsportoló lévén mozogni szeretek, éhezni nem. Illetve ez így nem korrekt, mert mióta bent van a gyűrű, csak egészen kivételes esetekben éreztem mardosó éhséget.

Hogy akkor miért eszek mégis? Mert imádok enni. Örömet okoz. Eszem ha szomorú vagyok, eszem ha beteg vagyok, eszem ha fáradt vagyok, és eszem akkor is ha feldobott/boldog/jókedvű vagyok. Ezen csak kampányszerűen tudok változtatni, de úgy tűnik az is elég lenne.

Nos, majd januárban.

Végül egy szokatlan érv a gyűrű mellett:

A gyűrű előtt folyamatosan aggódtam a súlyom miatt. Belevágtam egy Mayo-ba, lement 5-10 kiló. Aztán amikor visszajött, csalódottságomban homokba dugtam a fejem. Vagy úgy tettem mintha tojnék az egészre, közben meg a frusztráltságom hatalmas nassolásokba torkollott, újabb pluszkilókat eredményezve. 

Hiába úsztam bármennyit, hiába csináltam meg akármennyi kampányszerű durva fogyókúrát egy évben, mivel életmódváltásra képtelen voltam (és vagyok), a súlyom minden évben nőtt átlag tíz kilóval.

Most meg?

Élvezem az életet, néha ugyan okádok egy vidámat, de nem tagadok meg magamtól semmit. Fogytam 23 kilót, jobban érzem magam és tudom, hogyha a mozgást nem hanyagolom el, akkor nem fogok visszahízni. Sőt, egy-két (három-négy-öt-hat) kéthetes fogyókúrával le fogok tudni fogyni. Pont azokkal, amiknek az előző években olyan rossz vége lett. Ráadásul időm is van rá.

Ez a gyűrű.

 

 

Címkék: jókedv összegzés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr602444619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaboka1 2010.11.25. 15:02:22

gratulalok az uj csaaldtaghoz es persze az eredmenyhez.
süti beállítások módosítása