Elmarad

 2010.08.26. 13:03

Elmarad megint ez a fránya (ezt a jelzőt szóban mással helyettesítettem be) Balaton átúszás. Ráadásul ezzel vége is, idén nem kerül megrendezésre, az időjárásnak köszönjük a közreműködést.

Immár harmadszor szerveztem eszerint a hétvégét, borul minden. Na mindegy, így jártam.

Pedig újabb egy kilónak intettem búcsút, összességében -22 kilón áll a mutató. Holott korántsem tettem meg mindent a fogyásért, ezt be kell hogy valljam. A mozgással ugyan nem spóroltam, úsztam eleget, ha nem is minden nap. Kiélvezem még ezt a pár napot a vakációból, hogy nem kell a gyerekeket reggel ovódába, sőt az egyiket elsejétől már iskolába vinni, jól esik, hogy tovább alhatok. De ha reggel ellógtam az úszást akkor meló után igyekeztem kerti munkával hasznossá tenni magam, az is mozgás. Ebben sokat "segített", hogy a pincénk a viharokban többször is beázott, és 2-3 hektoliter víz kilapátolásánál és felszínre vödrözésénél nincs jobb zsírégető torna!

Az evéssel viszont elengedtem magam, gyakran beugrott egy kis nass a tévé előtt.

Ennek fényében magam is meglepődtem, az újabb kiló fogyáson, mert ez egyben a gyűrűs rekordom is.

A gyűrűről:

Nyáron nem voltam szűkítésen, mostanában gondolkozom rajta, hogy be kéne jelentkezni. Mert mintha kitágult volna egy kicsit, de lehet, hogy csak megszoktam. A megszokás alatt azt értem, hogy valószínűleg kitapasztaltam, mit és milyen gyorsan enged át és automatikusan így eszem. Tény, hogy lassabban eszem és ritkábban repetázok. Ráadásul mindez már fel sem tűnik.

Úgyhogy elsejétől először nekiállok tudatosan használni a gyűrűt, azaz még több sport (minden nap) és elbúcsúzom az esti nassolásoktól is. Ha ez elég a gyorsabb ütemű fogyáshoz akkor nem piszkálom a gyűrűt, esetleg benézek egy kontrollra.

Ha nem sikerül a dolog és ebben érzésem szerint a gyűrűnek is szerepe lesz, akkor szűkíttetem. De jelen állás szerint bizakodó vagyok, szerintem egy kis odafigyelés mellett nem lesz rá szükség.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr532249374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Türkménbasi 2010.08.26. 17:53:43

Azért érnek kellemetlen meglepetések is.

Ebédre viszonylag simán megettem a feleségem által készített spenótos (teljes kiörlésű) tésztát, juhsajttal, diós pesztóval, isteni volt.

Aztán az imént gyanútlanul betoltam egy almát uzsonnára. Úgy megakadt mint a pinty. Próbáltam (18+) kihányni, de csak habot öklendezek, pardon.

Ki gondolta, hogy egy ártatlan alma szívat meg?
süti beállítások módosítása