Húsvét után

 2011.04.29. 14:50

Jelentem, a zabaindex húsvétkor szerény teljesítményt nyújtott.

Összeszedtem valami vírust, amitől iszonyatos - hányingerig fokozódó - köhögési rohamaim voltak. Több se kellett a gyűrűnek, a görcsöktől beszűkült és még a húsvéti csokinyulakat is kihánytam. (Transfomers III: nem autóból robot, hanem tapsifülesből róka... pardon)

Kedden a meló is kimaradt, szerdán már csak az úszás.

Szerda estére lettem jobban, értem ez alatt, hogy végre tudtam enni. Nos ettem is.

Persze ettől meg lelkiismeret furdalásom támadt, úgyhogy a hét második felében jó sokat úsztam (csütörtökön 3.500, ma 3.000 métert).

Kicsit túlspiláztam a dolgot, mert a mérleg nyelve nem szaladt el, sőt ma reggel már stabilnak mondható -34 kilón állt a mutató, a kezdő 230 kilómhoz képest.

Nagyon úgy tűnik, hogy havi 1 kiló súlycsökkenés fix. Ez nem sok, de ha ez mindig meglesz az egy jó alap. Azért remélem májusban rá tudok tenni egy kisebb lapáttal.

 

Címkék: betegség evés fogyás súly ravaszdi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr102864738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása