A negyedik

 2010.06.14. 12:23

Ma reggel megtörtént a negyedik szűkítés.

Előtte - ahogy elterveztem - megreggeliztem és így nem szűz gyűrűvel vártam az akciót. Most nagyon sokat kellett várni az orvosra, végül pedig nem is Bende doktor jött le hanem az a fiatal orvos aki a legutóbbit is csinálta.

Ezt én nem bántam, mert jók voltak a tapasztalataim vele kapcsolatban. Ügyes és kevésbé elfoglalt mint dr Bende, többet lehet kérdezni tőle.

Gyorsan meg is kérdeztem, hogy normális-e, hogy a gyűrűt reggel szűknek érzem, estére viszont olyan mintha nem is lenne? Azt mondta ez a dolog fizikájából adódik és sokan tapasztalják ugyanezt.

Minden esetre, talán pont ezért alaposan behúzta a gyűrűt, alig ment le a kontrasztanyag. Szerinte egy kicsit szigorúbbak is voltak a kelleténél és javasolta, hogy igyak meg fél liter vizet kint és ha nem megy le, menjek vissza.

Szerencsére lement, bár nagyon nehezen.

Fura, de roppantmód örülök ennek a fejleménynek. Most be is tartom az egy hetes folyadék kúrát, mert először érzem, hogy a szilárd étel komoly problémát okozhat.

Remélem este is így lesz.

Címkék: szűkítés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr342080622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CTamás · http://www.joegeszseget.hu/ 2010.06.16. 00:52:40

Kipróbáltam a Spirulinát, mert azt mondta egy ismerősünk, hogy végre jól lakott miután elkezdte szedni az algát.
Azt tapasztaltam, hogy tényleg segít telítettség érzést adni, de az embernek ez a segítség mellett meg kell tanulnia a napi stresszforrásait másképp' enyhíteni, mint hogy oda megy a hűtőhöz, hogy enyhítse a nyomást!

MaryLu 2011.08.10. 10:15:51

Tegnap határoztam el magam a gyomorgyűrűre. Próbálok Dr.Bendétől informálódni, hogy ki kivel van és mennyi időt kell várni meg miket kell elvégeztetni elötte (vizsgálatok) meg stb. Végig olvastam a blogod, jó kemény vagy :c) és tetszik a stílusod, nagyon szórakoztató amiket írsz, meg néha tanulságos is. Ne maradjanak el a bejegyzések :c) szurkolok!hajrá
süti beállítások módosítása