Heti helyzet

 2010.09.17. 15:48

Bár nem vagyok még teljesen gyógyult, de ezt a hetet keményen végigsportoltam, öt nap alatt összesen 15,5 km-t úsztam.

A súlyom viszont mindössze egy kilót csökkent.

Sajnos este alig érzem a gyomorgyűrűt, ezért olykor bűnöztem. Nem csokival, vagy csipsszel, ezt megálltam. De a vacsorából többet ettem, mint amit egy fogyókúrás étrend megengedne.

Az a helyzet, hogy reggel még a kávém is alig megy le (persze már ebben sincs cukor évek óta), ebédre meg főzelékeket kell rendelnem, mert a szilárdabb állagú ételeket 50%-ban kihányom. Ami az irodában idővel rosszul hat a kollégák komfortérzetére. :-)

Ebben persze szerepet játszhat az is, hogy jellemzően napközben alig van időm enni, két telefon és egy e-mail között csak az étel gyors belapátolására van lehetőségem.

Estére ez megszűnik és minden lemegy. Fizikalig persze jó érzés, hogy nincs satu, de a fejemben ott forog, hogy nem jó ez így. És tényleg nem az.

"Reggelizz úgy mint egy király, ebédelj mint egy polgár és vacsorázz annyit, mint egy koldus."

Nálam a gyűrű megfordítja a sorrendet és tudjuk, hogy az esti nagyevés amúgy is az elhízás egyik fő kiváltó oka.

Ezért lesz ami lesz bejelentkeztem szűkítésre, lesz ami lesz. Ha jól számolom ez lesz az ötödik, október 3-án.

Azt sem bánom ha reggel a vizet is meg kell rágnom, hogy lemenjen, csak este is hasson a dolog.

Persze október 3-ig sem áll meg az élet, nem várom a csodát. Küzdök tovább, végül is egy kiló azért lement.

 

Címkék: sport betegség döntés evés diéta összegzés szűkítés ravaszdi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr162303418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása