No nass

 2010.12.15. 15:32

Három héttel ezelőtt összeszedtem egy jópofa gennyes torokgyulladást.

Fájdalom, elesettség, láz.

Sport kilőve, a munka természetesen nem. Úgyhogy azon a héten össze-vissza ettem amit csak tudtam, enyhítendő a nyomoromat.

Az antibiotikum kúra végeztével, a múlt hét hétfőjén rá sem mertem állni a mérlegre. De visszatértem a napi úszáshoz és megfogadtam, hogy véget vetek az esti nassolásoknak, hétköznap. Megfogadtam, hogy este válogatás nélkül betolok bármit ami jól esik és lemegy, de csokit, csipszet, fagyit, ropit nem.

Péntek reggel rettegve bár, de már rámerészkedtem a mérlegre és csodák csodája nyoma sem volt a betegség alatti zabálásnak a súlyomban.

Ezért hétvégén is óvakodtam a nassoktól és most már mínusz két kilónál tartok, ez összesítésben 27 kg fogyást jelent január óta.

Azt hiszem ez rekord.

Címkék: betegség evés jókedv súly várakozó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr92517640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása