Ősz

 2011.09.27. 15:44

Beköszöntött az ősz, ha az időjáráson szerencsére nem is érződik.

Ám hiába a nyárias meleg, hétköznap megint negyed hétkor kelek, iskola, óvoda, sport, aztán egyre több meló.

Azért írtam sportot úszás helyett, mert variáltam kissé a mozgásformákon. Őszintén szólva kicsit beleuntam mindennap úszni, úgyhogy heti kétszer reggelente uszoda helyett konditerembe járok.

Egyébként hasznos is a szervezetet újfajta fizikai terhelésekkel sokkolni. Növeli a hatékonyságot, akár fogyásról, akár állóképesség vagy izomtömeg növelésről van szó. Erre még élsportoló koromból emlékszem.

Persze nem kezdtem mázsás tárcsákkal a rúdon fekvenyomni. Nem gyenge vagyok, hanem kövér.

A fitnessprogram kétharmada kardio, fél óra futópad (tempós gyaloglás, egyre gyorsabban és folyamatosan emelkedő dőlésszögben), aztán 10 perc evezőgép. Ez utóbbi gyűlöletes egy készülék, ha az ember a legerősebb ellenállást választva rendesen belehúz a feladatba. De csak így van értelme.

A végén természetesen súlyzózok is egy kicsit (nem is olyan kicsit), csak hogy férfiként meg tudjam indokolni, hogy miért járok fitnesszelni. De csak fekvenyomás van a terítéken, hogy idővel ne kelljen fejen állnom, ha a cicit a helyén akarom látni.

A súlyom stagnál -42 kg-on, eddig este nem nagyon tudtam vigyázni az evéssel, ennek valószínűleg a kondi az oka. De ahogy hozzászokom, ez is menni fog és akkor reményeim szerint év végére újabb mínuszokat tudok produkálni.

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr693260343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása