Reflux

 2011.03.03. 12:24

Az elmúlt egy hónapban nagy csodák nem történtek, a súlyom volt már -32 kg is a kiinduló értékhez képest. De van egy folyamatos ingadozás, ezért ez az újabb két kiló csak akkor lesz hivatalos, ha az ingadozás felső értéke sem lépi át a -32 kg-ot.

Viszont szert tettem egy új és negatív tapasztalatra.

Azt már észrevettem, hogy olykor teljesen indokolatlanul (vagy annak tetszően) iszonyúan szűk a gyűrű, és este is gyakran oda-vissza megjárja a nyelőcsövemet az étel. Néha meg bármit meg tudok enni, de ez az eset jóval ritkább.

A gyűrű beszűkülése mintha összefüggene a hason alvással. Én hason szeretek aludni és néha "elfekszem" a gyűrűt. Ilyenkor mintha elfordulna egy kicsit és ezáltal még nehezebben megy le az étel. Van hogy reggel a vizet is csak lassú kortyokban merem inni, különben visszajön.

Arra ellenben még nem volt példa, hogy múlt héten négy éjszakán át arra ébredtem, hogy görcsös köhögőrohamom van, amit a nyelőcsövem aljába visszakerülő gyomorsav maró érzése okoz. Ez nem más mint a reflux. Borzasztó rossz.

Egyetlen megoldásnak az bizonyult ha megittam fél liter vizet majd a mellékhelyiségben kiadtam magamból. Valamint megpróbáltam lefekvés előtt 2-3 órával nem enni, de ez ritkán sikerült mert eleve későn érek haza.

Szerencsére egyszercsak elmúlt, remélem nem lesz gyakori vendég.

A sportot kitartóan nyomom, jó lenne március végére -35 kilónál tartani.

 

Címkék: alvás fájdalom

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr212706847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adresz 2011.03.13. 15:26:20

Szia!Nyomonkövetem egy ideje a blogod, mert hasonló cipőben járok, feb.22 óta nekem is gyűrűm van. Ha lehetséges szeretnék beszélgetni egy tapasztalt gyűrűssel. Vannak kételyeim, hogy mindent jól csinálok-e vagy sem.Tudunk e-mailben pár szót váltani? Előre is köszönöm a lehetőséget!Üdvözlettel:A.(mail:gyomigyuru@citromail.hu)
süti beállítások módosítása