Egy év

 2011.02.04. 13:08

Holnap lesz egy éve, hogy megműtöttek.

December közepén jelentkeztem legutóbb, akkor -27 kilónál jártam.

Persze aztán jött a karácsonyi evészet/ivászat és bármennyire fogadkoztam is, hogy a karácsonyi bűnöket majd a két ünnep közti sportolással jóváteszem, ez nem történt meg. De nem kínzott a lelkiismeret furdalás, megérdemeltem ezt a hetet, se munka se sport, helyette végre egész nap a családommal lehettem.

De szilveszterkor már nagyon hiányzott a mozgás, úgyhogy januárban nem is esett nehezemre újra felvenni a fonalat és mindennap jó sokat úszni. (a munkára ugyanez nem volt igaz...)

Aztán persze beütött az influenza és egy bő hét kimaradt, de héten már megint minden nap leúsztam 2,5 kilométert, ebből kettőt pólóban.

Ez a pólóban úszás elég durva, de hatékonyabbá teszi a vízben töltött időt. Egy elnyúlt régi kínai pólóban kezdtem, de ma egy szintén régi, viszont márkás póló került sorra. Nos, ennek sokkal vastagabb az anyaga, háromszor annyi vizet szívott magába, eléggé kivoltam mire a száz hossz végére értem, múhaha.

A mérleg már múlt hét végén is a barátom volt, de a biztonság kedvéért még ráhagytam ezt a hetet, hogy nem csak véletlenről van-e szó.

Nos nem, a decemberi -27 kg helyett immár -30 kg-nál tartok!

Magyarul egy év alatt pontosan 30 kg-ot fogytam.

Van aki gyűrűvel egy év alatt 50-60 kilótól is megszabadul. De szerintem amit tíz-tizenöt év alatt szedtél fel, azt nem biztos, hogy egészséges (és tartós) dolog egy év alatt leadni. Én maximálisan meg vagyok elégedve ezzel az ütemezéssel. Pláne hogy lényegében csak a sporttal kínzom magamat, meg hétközben igyekszem kerülni a nassot. De hétvégén bizony eszem és nassolgatok is, és havonta egy-két ivászat is beugrik a barátokkal. Ha ezekről is lemondtam volna akkor valószínűleg meglenne a -50 kiló, de egy boldogtalan mufurc fickó lennék, aki alig várja, hogy meglegyen az ideális testsúlya és újra zabálhasson, vedelhessen, és lehet idővel visszajönne az egész.

Így viszont egy harminc kilóval könnyebb, újra sportos (de még kövér), jókedvű ember vagyok, az életmódomban hosszútávon is vállalható kompromisszumokkal. 

Úgyhogy el is megyek ma kocsmába.

 

 

 

Címkék: sport jókedv összegzés súly

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr982638464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása