40+

 2011.08.05. 11:14

Most látom csak, hogy milyen régen nem írtam. Bocsánat.

Az elmúlt majdnem két hónapban felgyorsultak az események. Ma reggel -42 kg-on állt a mutató!

Pedig júliusban már úszni is csak elvétve jártam, mert a gyerekek miatt már nem kellett korán kelni, és így nekem is nehezemre esett "csak" a sport miatt gyilkos időpontra élesíteni a vekkert. Ráadásul a Balaton-átúszás is elmaradt.

Igazság szerint 4 kiló az utolsó két hétben ment le, a horvát tengerparti nyaralás alkalmával. Holott azt hittem hízni fogok, hiszen nulla sporttal, finom ételekkel és jó borokkal kényeztettem magamat.

Csakhogy egész nap a tengerben ugráltam a gyerekekkel, esténként meg a két kisebb valamelyikével a nyakamban róttam valamelyik isztriai városka fényesre koptatott utcaköveit. Az étel meg általában valami herkentyű volt zöldséggel, száraz borral. Ez már egészen diétásan hangzik, utólag visszagondolva.

Bár nem volt benne semmi előre eltervezett, egyszerűen így alakult. Tévét nem néztünk, a nassolás elmaradt.

Féltem attól, hogy ez a hirtelen jött súlycsökkenés csak átmeneti lesz, és szép lassan visszajön annyi, hogy végül csak a havi - 1 kg marad meg. De úgy tűnik sikerült stabilzálni. Egy hete jöttünk meg, a héten már dolgoztam. Úszni csak kétszer voltam, de délutánonként hol a legnagyobbal fociztam, hol a középsővel sétáltattam kutyát.

Ez utóbbi nem lebecsülendő sport teljesítmény, mert a 45 kilós labradorunk (neve Fifi) nem tud sétálni. Húz mint az igásló, amíg el nem fárad. Egyelőre ő fárad el előbb, de ha tovább fogyok...

Holnap lesz a Balaton-átúszás pótlása, talán most nem marad el. Viszont én kihagyom, ezt a pár hétvégét - ami hátra van a nyárból - szigorúan a családommal akarom tölteni.

Ősztől majd visszazökken minden a szokványos szürke hétköznapokba. A napi sportolásom is újraindul, de komoly változtatásokat tervezek.

Addig éljen a maradék nyár!

(és legyen végre jó idő!)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr403127645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása