Itt a tavasz!

 2011.04.06. 13:15

Végre itt a tavasz!

Van egy kis tavaszi fáradtságom, de ahogy szaporodik a napsütéses órák száma, úgy pörgök fel egyre jobban én is.

A szaldó ma reggel -33 kg volt, azaz az elmúlt hónapban mindössze 1 kiló ment le, és még ez is ingadozik.

De nem tehetek szemrehányást, mert a sporton kívül nem sokat tettem hozzá a dologhoz. Elegem volt már a véget érni nem akaró télből, fáztam és éhes voltam, így ettem.

Ám nem vagyok elkeseredve, mert:

Jön a jó idő, jönnek a szezonális zöldségek amit imádok. Lehet majd a kertben grillezni. Úgyhogy nem lesz akadálya a súlykímélő fit vacsoráknak, ami mellé majd egy-egy pohár borocska is elfér.

Végre lehet melózni a kertben, lehet focizni a gyerekekkel, kirándulni, jönni-menni. Azaz vége a tétlenségre és evésre ítélt hétvégéknek. Eddig azért nem fogytam gyorsabban, mert a hétközi sport és mérsékelt evészet eredményének egy része mindig odalett a hét két utolsó napján.

Éljen a tavasz!

Ui: Év elején felmerült bennem, hogy húzatok még egyet a gyűrűn, hátha az segít. De végig gondoltam és letettem róla. Reggel a víz alig megy le, tegnap este pedig a főtt virsli is visszaköszönt. Eszetlenség lenne ezt tovább durvítani, a jégkrém és a csoki akkor is lemenne este, tehát nem ez a megoldás. Remélem májusra lemegy egy újabb hármas.

 

Címkék: sport jókedv súly szűkítés várakozó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr742804431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása