Fünf

 2010.10.04. 13:37

Ma reggel megtörtént az ötödik szűkítés.

Szerencsére dr. Bende csinálta, így minden flottul ment.

Megkérdeztem, hogy van ez, hogy estére mintha tágulna a gyűrű. Azt válaszolta, hogy ez általános jelenség, a fiának is ez a gondja. A reggeli kávé délig liftezik mire lemegy, de pont estére kitágul a gyűrű és jobban tud enni. Ennek nincs tudományos magyarázata egyelőre, a jelenséget tudomásul kell venni.

Így teszek.

Még 1,3 millilitert sikerült injektálni a gyűrűbe, nagyjából itt a vége. Állítólag innentől a vizet is meg kell rágnom, hogy lemenjen. Bár ezt már hallottam, aztán mégsem úgy lett.

Minden esetre az egy órája elfogyasztott kávé még valóban a torkomban van, meglátjuk mit hoz az este. Mindenképpen ki akartam próbálni, hogy mi a véglet a gyűrű szűkítésében, hiszen ezért a hatásért csináltattam meg a műtétet.

Közben a súlyom stagnál, bár egyre sportosabb vagyok. Állítólag a külalakom folyamatosan előnyömre változik. Már csak a mérlegnek kéne szólni, hogy ő is mutassa...

Címkék: szűkítés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr912343875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaboka1 2010.10.14. 22:17:08

hello erdekelne hogy milyen utasitasokkal latnak el otthon en canadaban elek es erdekelnenek az otthoni tapasztalatok

Türkménbasi 2010.10.15. 12:04:49

Nem ihatsz szénsavasat, nem ehetsz kókuszt és kaviárt.
Ennyi.

gaboka1 2010.10.20. 02:40:16

@Türkménbasi: en azt hittem azert ezt komolyabban veszik otthon legalabb is azt olvasgatom. nekem is van gyomorgyurum es azert olvasgatom a blogodat mert elegge megnyugtat (bocsika)hogy nem csak nalam vannak problemak amikor visza fele jon a kaja vagy eppen a reggeli kave . szal ha nem veszed to9lakodasnak akkor olvasgatok es tanulok. udv

Türkménbasi 2010.11.12. 15:36:55

@gaboka1: Persze, és írd meg ha nálad valami másképp van mint nálam:-)

gaboka1 2010.11.25. 15:06:28

@Türkménbasi: hat itt egyenessen tiltjak a levesek eveset,nem ihatunk eves utan 1 oraig es eves elott 15 percel. mar nem volam szukitessen 3 honapja de hetfon megyek mert megalltam a fogyasban igaz rengeteg edesseget eszem mert az sosem jon vissza es nem akad meg :)erdekes modon

Türkménbasi 2010.11.25. 15:08:50

Ezen viszont az újabb szűkítés sem fog változtatni.

gaboka1 2010.11.29. 17:52:28

@Türkménbasi: tudom es mar egy hete edesseg leallitva jarok edzesre trenerrel. szal egy kicsit ossze szedtem magam. megkerdeznelek szukites utan nektek mi az ajanlott etrend es mennyi ideig vagy ugyan ugy ehettek minty elotte koszi

Türkménbasi 2010.11.30. 12:12:35

Szűkítés után egy hétig csak folyadékot szabad inni. Ennek biztonsági oka van, de szerintem kevesen tartják be.
Én is csak két napig szoktam erre figyelni.
Meg aztán úgyis kihányod ami nem megy le. :-)
süti beállítások módosítása