Ugrálás

 2011.05.10. 12:37

Az elmúlt két hétben már -35 kg-on, sőt -36 kilón is állt a szaldó.

De épp amikor már elkezdtem volna nagyon örvendezni ennek, elkezdett ugrálni a súlyom és hétfőn már csak -31 kilón állt a mérleg nyelve.

Pedig nem csinálok semmit másképpen. Igaz, hogy az elmúlt két hétben csak heti háromszor tudtam megjelenni az uszodában. Valamint a húsvéti gyomorszorító gyűrűszűkület óta pedig szinte semmi gondom az evéssel. Illetve éppen az a gond, hogy szinte alig akadályoz az evésben. Lehet, hogy meg is vannak az okok?

A fenti két lehetséges ok közül én csak az elsőt tudom orvosolni, úgyhogy jól beijedtem és hétfőn 5.000, ma pedig 6.000 métert úsztam pólóban, hogy visszazökkenjek a sportos kerékvágásba. Egyébként hatezer métert még élsportoló koromban sem úsztam egyben le, ezért most olyan fáradt vagyok, hogy az orrommal gépelem ezeket a sorokat.

Az emelt mozgás adagtól azt is várom, hogy visszaszűküljön a gyűrű. Ugyanis megfigyeltem, hogy nagyobb erőkifejtés hatására mintha csökkenne az átmérője.

Remélem a legjobbakat.

Címkék: sport hízás kétség

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr682892764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása