Szabi

 2010.07.21. 14:17

Pénteken szabira megyek végre, szombaton meg átúszom a Balatont. (ha az időjárás is úgy akarja)

Lement újabb fél kiló de ez bőven a normális ingadozáson belül van.

Viszont jót röhögtem magamon, mert pár hete írtam egy riposztot Szaldó címmel, ahol a műtét óta eltelt fél év eseményeit rögzítettem, elemeztem. Csakhogy megtréfált a Gergely-naptár, ugyanis csak augusztus 5-én lesz fél éve, hogy megműtöttek.

Tehát a helyzet az, hogy január elsején 230 kiló voltam, a műtétre 220 kilósan vonultam be, most pedig 209 kg-ot nyomok. Akárhogy is nézzük ez mínusz 21 kiló, és vállban is híztam valamennyit, ami szintén pozitív irányban árnyalja az összképet. 

Most nagyon optimistán látom a jövőt, tenni fogok érte, hogy ez így is maradjon.

Félpanzióra fizettem be a családot, szerintem ez nekem is segíteni fog. Ugyanis a hotelben nincs közért, így nehézkes lesz esténként nassolni. Ugyanakkor a Badacsonyi Borvidék kellős közepén fogunk figyelni (asszem' ez nem véletlen), és a kedvenc borom a rizling...

Mindenkinek kellemes pihenést kívánok, augusztus első napjaiban jelentkezem újra!

Címkék: összegzés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr112166180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

timonia 2010.07.29. 07:53:33

Szia!

Első körben szeretnék gratulálni Neked a döntéshez, a gyűrű mellé letett voksodhoz.

Én 2010. 02. 10-én kaptam meg ezt a lehetőséget, reggel fél 7-kor vittek a műtőbe, első voltam aznap. Aztán állítólag nehezen tudtak felébreszteni az altatásból, biztosan jót aludtam :-)

Szóval február 10. óta 18 kg-ot fogytam. Eredetileg 162 kg voltam, de a műtét előtti napon már "csak" 158kg.

Augusztus 2-án megyek a harmadik szűkítésemre, eddig 5,5 ml van a gyűrűmben.

A műtét után a legnagyobb seb nehezen gyógyult, végül újra össze kellett varrni, mert szétnyílt. A teljes gyógyulás 2 hónapig tartott.

És képzeld, elkértem dvd-n az operációmat. Nekem fontos volt, hogy lássam, hogy el tudjam fogadni az "idegen" dolgot a testemben.

Sok-sok sztorim van, ide nem fér minden.

Örülök, hogy életre hívtad ezt a blogot és kérlek folytasd...én mindenképp olvasom:-)

msn: timmonia@mailbox.hu

további sok sikert, puszi:

timonia
süti beállítások módosítása