Edzésprogram

 2011.11.09. 15:22

Megint eltelt egy bő hónap.

Csodákról nem tudok beszámolni. Elköszöntem egy újabb kilótól, -43 kg-on áll a szaldó, bár még nem teljesen egyértelmű az ingadozások miatt.

Már csak heti kétszer úszom, a másik három nap kondi. Érdekesebb és szerintem hatékonyabb is. Persze ez a súlyomon még nem látszik.

Ennek oka lehet, hogy a kajával nem tudok rendesen spórolni. Másrészt ha izmosodom a konditól (ahogy remélem), az ugye összességében lassítja a súlyvesztést.

A tükör minden esetre többet mutat mint mínusz egy kiló, főleg a lábaimról megy le most a zsír, nyilván ez a futópadnak köszönhető.

Két hónapja járok konditerembe is, nagyjából most tapasztaltam ki, hogy mi lehet az ideális terhelés. Ettől a héttől kezdve év végéig ez a menet:

Hétfő: Konditerem. (90 perc kardio: futópad, evezőgép, ellipszis tréner + a végén némi fekvenyomás)

Kedd: Konditerem. (mint fent)

Szerda: Úszás. (60 perc gyors, pólóban, aztán szauna)

Csütörtök: Konditerem. (45 perc kardió + aztán kőkemény súlyzózás)

Péntek: Úszás. (60 perc, vegyes úszásnemek, tempósan, póló nélkül, végén szauna)

Mint írtam eddig a kajával nem tudtam vigyázni, sok meló, korán kelés stb... bla-bla-bla. A héten viszont eddig sikerült ügyelnem rá, hogy ne nassoljak semmit, remélem kitartok. Sajnos a gyűrű továbbra is reggel fékez a legjobban, korán reggel a víz sem megy le, de estére engedékenyebbé válik. (pont amikor szigorúnak kéne lennie)

Tény, hogy a sok mozgás miatt péntekre felmosóronggyá válok. De egyértelmű, hogy enélkül a gyűrű önmagában kevés lenne. Egyébként meg, amikor az őszi iskolai szünet miatt kihagytam egy edzésnapot (mert csak önmagam miatt képtelen voltam olyan korán kelni), nem esett jól utána a munkanap, hiányzott a napindító testgyötrés.

Hiába na, a sport nemcsak fogyaszt és egészségessé tesz, hanem a lélekre is hat. Legjobb orvosság a munkahelyi stressz ellen, amiből nekem jut bőven. 

Persze úgy a leghatékonyabb, ha az ember péntek este rásegít a stresszmentesítésre némi borral... 

 

Címkék: sport összegzés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr253366027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása