2012

 2012.01.12. 14:43

Nahát, jól eltűntem.

Pedig csak arról van szó, hogy a karácsony előtti őrületben nem volt túl sok időm magamra, így a blogra sem. Idén pedig abban bíztam, hogy nyugisan indul az év. Nos nem így lett.

Próbálom felvenni a tempót.

Visszanéztem, hogy a legutóbbi bejegyzésben milyen súlycsökkenés szaldóval büszkélkedtem. Mert tartottam tőle, hogy most először visszafelé kell számolni.

Szerencsére nem, ugyanúgy -43 kg az aktuális érték. Persze január 2-án csak -40 kg volt, a karácsony nálunk is karácsony, rengeteg felesleges kalóriát kaptam "ajándékba".

Úgyhogy rendesen kellett szaladni a futópadon, hogy a novemberi súlyomnál legyek.

De sikerült, és még élvezem is mozgást az egy hét tunyulás után.

Remélem hamarosan újabb mínuszokról számolhatok be (és nem a téli időjárás kapcsán).

Boldog, aktív új esztendőt kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr23540131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása