Vissza

 2010.08.03. 14:41

Vége a nyári szabadságnak, zökkenek vissza a kerékvágásba.

Ma reggel megmértem magamat, nem fogytam a szabi alatt, de nem híztam egy dekát sem! Ez pozitív, mert eddig egy ilyen kitérő mindig 3-4-5-6 kiló pluszt jelentett, amit aztán vagy sikerült leadni, vagy még inkább, nem.

Most nincs ilyen gondom, mondjuk tettem is érte. A kajával nem vigyáztam, de nem is nagyon kellett mert az esti nassolások a félpanziós rendszerből adódóan, nehezen lettek volna kivitelezhetők. De rengeteg bort ittam, hiszen a badacsonyi borvidék kellős közepén nyaraltunk, ami a rizling-mániákusok Mekkája.

Ám ezt ellensúlyozta, hogy reggelente úsztam a szálloda medencéjében, ha nem is annyit mint itthon. De azért megvolt a napi 1000 méter, ami megadta a napnak a sportos alaphangot.

Utána meg - mivel elég rossz idő volt - általában valamilyen szabadtéri programot csináltunk a családdal, ha már a Balaton túl hideg volt a fürdéshez. Így aztán pl. megmásztam a nagyvázsonyi, szigligeti és a sümegi várat, többnyire egy gyerekkel a nyakamban. Ha meg nem váraztunk akkor kutyagoltunk a veszprémi állatkertben, a salföldi majorban, vagy futottam a fiam után a révfülöpi mólon aki egy bicikli-gokartot hajtott veszettül.

Emlékszem, tavaly is felmentem a szigligeti várba és majdnem beledöglöttem. Volt vagy fél óra amíg felérve magamhoz tértem. Most meg - ha nem is mint egy gazella vagy kőszáli kecske - de egész simán feljutottam, megizzadtam de nem fulladtam ki.

Alakul ez.

Viszont a Balatont végül nem úsztam át, mert a rossz idő miatt az első, majd a pótidőpont is törölve lett. Most augusztus 28-ra van kitűzve az átúszás napja, de vannak kétségeim, hogy akkor megfelelő idő lesz-e hozzá...

Címkék: sport jókedv súly

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr472195876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása