Szaldó

 2010.07.07. 12:21

Nagyjából fél éve volt a műtét.

A műtét óta fogytam 7 kilót.

Kevés? Igen.

Okok:

Nem ér a nevem. Megműtöttek, és azt gondoltam ha sokat sportolok a gyűrű önmagától is hatni kezd.

Nem így lett. Ugyanis a negyedik szűkítésig lényegében csak bebeszéltem magamnak, hogy kevesebbet tudok enni, de valójában az első három szűkítés nem gátolt az evésben, mintha nem is lett volna gyűrűm.

A negyedik már igen, de mintha ez is egyre kevésbé fogna meg. A szűkítés utáni héten a folyadék is alig ment le, de az elmúlt hétvégén simán meg tudtam enni egy tányér pörköltet. (ahogy előző hétvégén is, mindkettőt én főztem bográcsban és pazar lett!) Igaz, kettő már semmiképpen nem ment volna le. Úgyhogy pontosítok is: A negyedik szűkítés már érezhetően gátol az evésben, de korántsem annyira, hogy pl. ne tudjak megenni egy szem epret. Márpedig sorstársaim közül sokaknak egy szem eper elfogyasztása is komoly kihívás. Ettől én fényévekre vagyok és nem tudom miért.

Ráadásul nyáron lazábban is veszek mindent, kevesebb a meló, sok a focimeccs, így több a bevitt extra kalória is. (pl. borozás, fagyizás)

Megoldás:

Most nem töröm ezen a fejemet, élvezem a nyarat, ki kell pihennem magamat. Nem akarok stresszelni se munkán, se fogyáson, arra ott van az év másik tíz hónapja. Egyedül az úszásban nem ismerek tréfát. A héten a fiamat viszem úszótáborba ezért jóval előbb érkezünk meg az uszodába, mint egyébként szoktam. Ezért több időm van, ami azt eredményezi, hogy hétfőn 3000, kedden 3300, ma pedig 3500 métert úsztam. (Le is ment két extra kiló két nap alatt, de ennek nem tulajdonítok nagyobb jelentőséget mert a hétvégi balatoni kanbuliban ugyis visszajön)

Sokan azt mondják, hogy szemre sokkal többet fogytam mint 7 kiló. Ez a sport hatása lehet, miszerint felszedtem egy csomó izmot ami kétszer-háromszor olyan nehéz mint ugyanannyi térfogatú zsír. De ez nem vakít el, ugyanis eddig is nagyon erős és izmos voltam, vagyok, és leszek is a háj alatt.

Elvileg be vagyok írva az ötödik szűkítésre július 19-én. De ki fogom hagyni mert az a doktor lesz aki egyszer nagyon megkínzott és tíz napig brutális antibiotikumokat kellett szednem, hogy ne gyulladjon be a cucc.

Szerintem végignyomom így a nyarat, aztán majd szeptember elején megyek a következő szűkítésre. Ami már az ötödik lesz, ha egyáltalán tudják még szűkíteni. Ha nem, akkor ezzel az átmérővel kell megoldanom a dolgot.

 

 

 

Címkék: összegzés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomorgyuru.blog.hu/api/trackback/id/tr22135704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása